O MNĚ
OBCHODNÍ PODMÍNKY
OBCHODNÍ PODMÍNKY
I. Úvodní ustanovení
1.1 Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) upravují smluvní vztahy mezi Objednateli a klienty webových stránek https://www.tilia-centrum.cz, tj. poskytování služeb v oblasti vzdělávání (dále jen „výuka“) a poskytování materiálů určených ke vzdělávání (dále jen „studijní materiály“) Poskytovatelem – Mgr. Hana Borejová, sídlo Janovice 617, Janovice 739 11, IČ: 08388202 (dále jen „Poskytovatel“). Výuka a studijní materiály dále také jen jako „služba“.
1.2 Objednatelem se přitom rozumí osoba, která řádně objednala službu způsobem dále uvedeným v těchto obchodních podmínkách.
1.3 Klientem se rozumí registrovaná osoba, které bude poskytnuta výuka nebo studijní materiály dle zvolené varianty na internetových stránkách https://www.tilia-centrum.cz, přičemž tato osoba může být odlišná od Objednatele.
II. Registrace, poskytování výuky, poskytování studijních materiálů
2.1 Registrace a klientský účet
a) Po zahájení registrace a vyplnění osobních údajů požadovaných Poskytovatelem bude klientovi vytvořen klientský účet u Poskytovatele a klient se stane registrovaným klientem.
b) Jeden klientský účet může vlastnit a užívat pouze jeden registrovaný klient.
c) V případě zneužití klientského účtu jinými osobami rozdílnými od vlastníka klientského účtu, může poskytovatel tento klientský účet zablokovat a účet bude deaktivován. Poskytovatel rovněž může požadovat od vlastníka účtu náhradu způsobené škody tímto jednáním.
2.2 Poskytování výuky
a) Je poskytováno na základě dobrovolného objednání Objednatelem u Poskytovatele, a to na základě emailové objednávky ze strany Objednatele, která je následně potvrzena Poskytovatelem spolu se zasláním platebních údajů za služby. Objednatel následně uhradí platbu za služby, čímž dochází k uzavření smlouvy o poskytování služeb ze strany Poskytovatele.
b) Poskytovatel si vyhrazuje právo na zamítnutí objednávky učiněné Objednatelem bez udání důvodů.
c) Objednávka je činěna na https://www.tilia-centrum.cz, vyplněním registračního formuláře a zvolením konkrétní služby dle aktuálně platného rozvrhu a ceny za danou službu.
d) Výuka probíhá online formou prostřednictvím platformy zvolené Poskytovatelem.
e) Výukou se rozumí poskytování kurzů a individuálních lekcí, jakož i konzultace, rešerše, návrhy osnov, jazykové a stylistické korektury, či formátování akademických a závěrečných prací.
2.3 Poskytování studijních materiálů
a) Je poskytováno na základě dobrovolného objednání Objednatelem u Poskytovatele, a to na základě emailové objednávky ze strany Objednatele, která je následně potvrzena Poskytovatelem spolu se zasláním platebních údajů za služby. Objednatel následně uhradí platbu za služby, čímž dochází k uzavření smlouvy o poskytování služeb ze strany Poskytovatele.
b) Studijními materiály se rozumí online výuková videa a tištěné studijní materiály.
c) Poskytnutí studijních materiálů je dostupné po uzavření smlouvy o poskytování služeb.
d) Objednávka je činěna na https://www.tilia-centrum.cz, vyplněním registračního formuláře a zvolením konkrétní služby dle aktuálně platného rozvrhu a ceny za danou službu.
e) Obsah, doba poskytnutí studijních materiálů a jejich varianty včetně aktuální ceny nalezne Objednatel na webových stránkách Poskytovatele https://www.tilia-centrum.cz.
f) Poskytovatel vykonává ke studijním materiálům autorská majetková práva.
2.4 Akční nabídka, benefity
a) Poskytovatel si vyhrazuje možnost činit časově omezené akční nabídky a benefity mimo rámec platného ceníku.
b) V popisu akční nabídky a benefitu bude vždy stanovena doba trvání této nabídky, cena, pravidla a podmínky.
2.5 Na všechny uzavřené smlouvy se vztahují tyto Všeobecné obchodní podmínky:
a) Objednatelem videa může být pouze fyzická osoba plně způsobilá k právním jednáním. Zpřístupnění videa může Objednatel objednat i ve prospěch třetí osoby.
b) Zaplacením objednávky provedeným prostřednictvím platebního formuláře bude Objednateli poskytnuta zvolená služba (dále jen „služba“).
c) Poskytovatel není povinen akceptovat objednávku Objednatele a o této skutečnosti je Objednatele povinen vyrozumět, přičemž si Poskytovatel vyhrazuje právo na zamítnutí objednávky bez udání důvodů.
d) Objednatel je srozuměn s tím, že údaje poskytnuté při objednání služby mohou mít povahu osobních údajů ve smyslu zákona č. 110/2019 Sb. o zpracování osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů. Objednatel uzavřením smlouvy uděluje souhlas, aby Poskytovatel v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů, Nařízení (EU) č. 2016/679 (dále jen „GDPR“), zpracovával tyto osobní údaje Objednatele, či klienta: jméno a příjmení, e-mail, telefonní číslo, číslo občanského průkazu, rodné číslo, údaje o trvalém bydlišti. Tyto poskytnuté údaje je nutné zpracovat za účelem poskytnutí služeb Poskytovatele. Tyto údaje budou Poskytovatelem, jakožto správcem, zpracovány po dobu poskytování služeb. V případě pochybností o dodržování povinností souvisejících se zpracováním osobních údajů má Objednatel právo obrátit se na Poskytovatele s dotazem na poskytnutí příslušných informací týkajících se zpracování osobních údajů, případně pak na Úřad pro ochranu osobních údajů.
e) Aktuální cena za výuku nebo studijní materiály a jejich varianty jsou uvedeny vždy na internetové stránce https://www.tilia-centrum.cz. Pro Objednatele platí vždy cena a varianty uvedené na internetové stránce https://www.tilia-centrum.cz v okamžiku provedení objednávky, a to po celou dobu trvání služby.
f) Provedením objednávky Objednatel akceptuje tyto obchodní podmínky Poskytovatele a dále cenu, variantu a dobu objednané služby. Objednávka služby je závazná. V případě žádosti o ukončení služby dříve, než vyprší příslušná doba, na kterou byla služba sjednána (obsah, doba a ceny viz https://www.tilia-centrum.cz), kterou Objednatel zvolil, nevzniká nárok na dobropisování jakékoli částky, stejně tak v případě, kdy klient (nemusí být stejná osoba jako Objednatel) nevyužívá danou službu. Poskytovatel si vyhrazuje právo na udělení výjimky klientovi ve vztahu ke konkrétní variantě služby, k tomuto blíže v článku III. a V. těchto obchodních podmínek.
g) Pokud je k objednávce nabízen určitý benefit, vztahuje se pouze na nové uživatele. V případě vyčerpání nabízeného benefitu je Poskytovatel oprávněn nahradit jej jiným benefitem.
h) Závazek Poskytovatele ze smlouvy je podmíněn zaplacením ceny služby ze strany Objednatele. Za okamžik zaplacení se považuje okamžik připsání peněžních prostředků na účet Poskytovatele. Od okamžiku zaplacení vznikají mezi Objednatelem, klientem a Poskytovatelem vzájemná práva a povinnosti, jež jsou vymezeny smlouvou a těmito obchodními podmínkami, které jsou nedílnou součástí smlouvy. V případě, že služba není ve shodě se smlouvou („rozpor se smlouvou“), postupuje se v souladu s příslušnými ustanoveními Občanského zákoníku. V případě, že ze strany Objednatele není zaplacena cena služby, není Poskytovatel povinen plnit své povinnosti.
ch) Smlouva je uzavírána v českém jazyce. Uzavřená smlouva je Poskytovatelem, je-li v písemné podobě, archivována v elektronické formě po dobu nezbytnou ke splnění závazku z této smlouvy a není přístupná třetím nezúčastněným stranám. Případně Poskytovatel archivuje emailovou komunikaci, na jejímž základě došlo k uzavření smlouvy.
i) Poskytovatel si vyhrazuje výkon autorských majetkových práv ve vztahu ke studijním materiálům. Majetkovým právem autora je právo dílo užít v původní nebo jinak zpracované či jinak změněné podobě, samostatně nebo v souboru, anebo ve spojení s jiným dílem či prvky a právo udělit jiné osobě smlouvou oprávnění k výkonu práva užít dílo. K tomuto blíže dle aktuálně platného znění autorského zákona.
j) Poskytovatel nenese jakoukoli odpovědnost za využití jeho služeb ze strany klienta, veškerou odpovědnost za následné soukromé, či veřejné užití poskytnutých služeb, poskytovaných Poskytovatelem, nese výlučně klient.
III. Podmínky platby, platební možnosti, dodací lhůty
3.1 Objednatel si v rámci objednávky dohodne s Poskytovatelem způsob, kterým bude platba za službu provedena.
3.2 Platba se provádí jednorázovým bankovním převodem. Poskytovatel a Objednatel se mohou při uzavírání smlouvy dohodnout, že platba bude rozložena na několik dílčích splátek, a to vždy dle individuálního ujednání v konkrétní věci. V takovém případě se veškerá ujednání v těchto obchodních podmínkách, která se týkají platby za služby, vztahují obdobně na první splátku.
3.3 V případě platby bankovním převodem rozlišujeme koupi výuky a koupi studijních materiálů.
a) Koupě výuky – Cena a obsahové náležitosti výuky se odvíjí od zvolené varianty výuky a aktuálně platného rozvrhu na webových stránkách Poskytovatele. Koupě výuky při platbě bankovním převodem nelze zrušit, klientovi nevzniká nárok na náhradu uhrazené částky, VIZ článek 2.5 písm. f těchto podmínek, přičemž je ale Poskytovatel oprávněn klientovi v případě koupi výuky udělit výjimku při nedočerpání zaplacené výuky po předchozí domluvě.
b) Koupě tištěných studijních materiálů – po provedení objednávky a následném připsání příslušné částky na účet Poskytovatele budou tištěné studijní materiály odeslány nejpozději do 5 dnů na zvolenou adresu Objednatele/klienta (se zohledněním lhůty, stanovené v čl. 5.4 těchto obchodních podmínek), a to prostřednictvím přepravce zvoleného Poskytovatelem. Koupi tištěných studijních materiálů nelze zrušit, Objednateli/klientovi nevzniká nárok na náhradu uhrazené částky, VIZ článek 2.5 písm. f těchto podmínek.
IV. Reklamace a selhání technických prostředků
4.1 Zákonná práva spotřebitelů dle občanského zákoníku nejsou tímto článkem dotčena. Není-li výuka nebo studijní materiály v souladu s jejich obsahovými náležitostmi nebo jsou-li v rozporu s objednávanou službou, je možné reklamovat na e-mailové adrese: hanka.borejova@seznam.cz, nebo telefonicky na čísle: +420 722 660 016.
4.2 Poskytovatel a klient vynakládají úsilí k zajištění klidného a stabilního prostředí určeného k online výuce. V případě selhání technických prostředků komunikace ze strany klienta nebo Poskytovatele jsou oba povinni součinnosti k překonání nastalé situace.
V. Odstoupení od smlouvy
5.1 Objednatel bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo vyrobeno podle požadavků spotřebitele nebo přizpůsobeno jeho potřebám, od kupní smlouvy o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím, od kupní smlouvy o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit a od kupní smlouvy o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal.
5.2 Výuka – Objednatel nemůže odstoupit od smlouvy (dle ustanovení § 1837 písmena a zákona číslo 89/2012 Sb. občanský zákoník) o poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy. Poskytovatel tímto informuje Objednatele, že v případě jím uzavírané smlouvy o poskytnutí výuky bude tato započata až okamžikem uplynutí 14 dnů od okamžiku provedení objednávky a jejího zaplacení, ledaže Objednatel požádá Poskytovatele a vysloví souhlas se započetím výuky dříve (s plněním služby) než skončí lhůta pro odstoupení od smlouvy, v takovém případě pak Objednatel nemá právo na odstoupení od smlouvy.
5.3 Tištěné studijní materiály –VIZ článek V. odst. 5.2. Poskytovatel tímto informuje Objednatele, že v případě jím uzavírané smlouvy o poskytnutí tištěných studijních materiálů určených k výuce nebo samostudiu bude tato započata až okamžikem uplynutí 14 dnů od okamžiku provedení objednávky a jejího zaplacení, ledaže Objednatel požádá Poskytovatele a vysloví souhlas se zasláním tištěných studijních materiálů určených k výuce nebo samostudiu dříve, než skončí lhůta pro odstoupení od smlouvy, v takovém případě pak Objednatel nemá právo na odstoupení od smlouvy. Poskytovatel si vyhrazuje právo udělení výjimky k navrácení poskytnutých studijních materiálů. V případě poškození tištěných studijních materiálů, Objednatelem/klientem nebo v případě zjevného používání (např. čtení, kopírování), je však Poskytovatel oprávněn požadovat náhradu škody ve výši kupní ceny.
VI. Závěrečná ustanovení
6.1 Tyto obchodní podmínky jsou účinné od 1.4.2025 a jsou nedílnou součástí uzavřené smlouvy. Poskytovatel je oprávněn kdykoli rozhodnout o ukončení jejich účinnosti a jejich nahrazení novými obchodními podmínkami, tím však nejsou dotčeny smlouvy týkající se služeb uzavřených před účinností nových obchodních podmínek.
6.2 Zvláštní ujednání mezi Objednatelem či klientem a Poskytovatelem odchylující se od těchto obchodních podmínek, mají přednost.
6.3 Poskytovatel a Objednatel se mohou po uzavření smlouvy vzájemnou dohodou prostřednictvím vzájemné emailové komunikace dohodnout na změně smlouvy a rozsahu poskytovaných služeb.
6.4 Poskytovatel nenese žádnou odpovědnost za výsledek, přínos či rozvoj klienta ve spojitosti s poskytovanými službami v oblasti vzdělávání nebo materiály určenými ke vzdělávání.
6.5 V případě, že dojde mezi Poskytovatelem a Objednatelem ke vzniku spotřebitelského sporu ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Gorazdova 1969/24, 120 00 Praha 2 Email: adr@coi.gov.cz Web: adr.coi.gov.cz.
Mgr. Hana Borejová v Janovicích dne 1. 4. 2025
Tilia-centrum.cz
